Thursday, October 11, 2012

:: Preparation for MUET >_< ::


Assalamualaikum pembaca sekalian.. :)



About 2 week, I was concentrate to my final exam..

No doubt, subject of law is very difficult from what I had expected.

But,thanks to allah,bc0z give me the spirit to be the best ,

and better from the previous day..alhamdulillah. ;)



Time skolah dulu,cikgu selalu cakap..

Dream as a high as the sky..

if you fall,at least you can touch the cloud..


So,harapan frah..

of course LAWYER lah impian frah yang farah tulis di langit..

Farah nak capai nya,walau bribu halangan yang mendatang..

moga Allah permudahkan jalan untuk frah..amin



After final examination,

16 october ni,bertarung untuk MUET plak.. aigoooo. >_<

Ape farah nak cakap nanti agak2 nye ea??hehe

so,farah nak try speaking ngan semua makhluk atas dunia dlm BI. 

hek eleh. tengok je. ^_^

So,anybody volunteer want to practise with me??huhu

 Practise make PERFECT.. so,meh la practise cukup2 ye.


BAND 4.. my goal..

Kawan2 doakan frah ye?

Di samping doa kalian frah cuba untuk buat yang terbaik..


Ok,time to continue study.. 

finish exam,i want to go island,or beach,

to take a peace and rest of mind..

wahhh..heavennnyaaaaaaaa. ;D










In my life..

I face to many obstacle that make me become a real person..

Thanks to ''someone'', bc0z of you..

I know what is meaning of LIFE.. :)














♥ Terima kasih kerana sudi membaca entry Farah ^_^ ♥

2 comments:

  1. good luck MUET...awak 12 may...saya pulak 14 may..

    baca ni dari saya..
    http://anisa-mylife.blogspot.com/2012/10/5-love-theme-songs-from-nsync.html

    ReplyDelete
  2. @Anisa Anuar
    yup..anisa.. tq sudi singgah sini.. keep in touch.. ;)

    ReplyDelete

Assalamualaikum..sila tinggal komen anda..
satu pun jadi..hehe thanks you lepak sini. :D

sila datang lagii... :)