Saturday, August 25, 2012

:: Raya tahun ni Kuning..:D ;:





Salam Aidilfitri farah ucapkan sume.. :)



Amacam raya korang tahun ni??Brape ribu duit kumpul?huhu 

Farah rase tahun ni raya,tak ade lah meriah sgt..

Tapi,best sebab dapat bnyk sgt duit raya..bhahaha

 xmalu btol.. >_<


Time first raya hari tuh,farah and kakak frah pergi Riyaz Heritage..

Tempat sane cantek.. Apelagi?? men posing2 la kan.. hihi :D













Yang purple tu Kaq Sumayyah..huhu :D







pengantin lari.. >_<





Posing la sangat..:D






Muka Kaq Sue bile hepy.. :p







Peace sume...!!! :)




Tarrrrrraaaaaaaa.. :D




This tourist from French..
My dad told them,to captured picture together..
and they are so frendly.. :D
Budak kecik 2 org kat depan tuh,
tu lah anak sdare frah yg agak tahan buasnye..


We're TWIN..
:P






So..... i think? :D


Rasenya belum terlambat untuk farah ucap

 Selamat Hari Raya.. (biar dah masuk hari raye ke brape dah pun)^_^
Ampun maaf dipinta.. Maaf Zahir dan Batin.. 

Ikhlas dari Farah, Suami and sekeluarga.. :D
















♥ Terima kasih kerana sudi membaca entry Farah ^_^ ♥

6 comments:

  1. wah!...kat riyaz ni..saya tak sempat nak buat entri pasal tempat ini.

    ReplyDelete
  2. selamat hari raya..sila lah dtg blog sy..http://ajax85.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. eh cantiknya baju. sama la kite pun wane kuning :D

    ReplyDelete

Assalamualaikum..sila tinggal komen anda..
satu pun jadi..hehe thanks you lepak sini. :D

sila datang lagii... :)